4 ay önce admin tarafından yazıldı, 16.917 views kez görüntülendi ve 46 yorum yapıldı.

Ninja Kingdom hile programı

vdbw1  

seslibiromur

Ninja Kingdom>>
HİLE PROGRAMI İNDİR << bilgidiniz gibi bu oyunun helısı şuan mevcud deyil ben sizin icin bi hile programı geliştirdiM LİNK DOWLAND

DOWLAND

Etiketler : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Yazar : admin
Benzer Yazılar
1382770010
BUGUN SİZE   Legend online'DE  SERVERİ 315 OLAN ISMI RAMAZAN  YASI 37 OLAN COCUKLUGUNU YASAMAMIŞ ADAMDAN BAHSEDIYORUM  COK ACIKLI ÖYKUSU OLAN RAMAZANIN  OYUNDA YAPTIGI OROSBU COCUKLUKLARIN  HATTİ HESABI YOK SÖZDE COK PARASI VAR BAKALIM PARASIYLA BENIM BU MAKELEMEDE MUDALE EDEBİLECEKMİ ...
imperia-online-HİLESİ
Bütün oyunlar icin gecerli olan hile programları  hemen hemen aynı serverden olan oyunlar ıcın gecerli indir kullan  virüssüzdür yorumlarınızı bekyoruz Imperia Online >> TURBOBİT İNDİR...<<  >>PROGRAMI İNDİR << ,       ,...
farmville2 hile
Farmville 2 para hilesi İNDİR Bu oyunun hilesi cok basittir  programı indirip kurun ve hic bişey basmadan hele yi acıp oyunna girin deyişikligi göreceksiniz>>>PROGRAM İNDİR<<<  ...
Yorumlar
  1. CoDeR diyor ki:

    Bekliyoruz abi hergün konturol ediyorum sayfanızı teşekkürler :)

  2. tolga diyor ki:

    https://www.facebook.com/tolga.celik.9615566 link atarsanız sewınırm .. smdı den kolay gelsın

  3. zaferankra diyor ki:

    Admin bekliyoruz umarım hackk programi olur yeşim taşi faln sınırsız olur

    • admin diyor ki:

      bende sizin kadar sabırsızım inannın tüm hizle ugrasıyoruz önemli olan ban yememesı hesabımızın bide 2 gun sonra hileyi engellememesı hile yeşil tası üzerine
      bnm de hesabım var oyunda bende sizin kadar beklıyorum klanım ASİL TÜRK

  4. bro diyor ki:

    digerleri gibi olmasın be admin yok sunu tıkla video begen telefn numarasıydı mıllet takr takr hıle kullnyr bız hala beklyrz :S

    • admin diyor ki:

      bende sizin kadar sabırsızım inannın tüm hizle ugrasıyoruz önemli olan ban yememesı hesabımızın bide 2 gun sonra hileyi engellememesı hile yeşil tası üzerine
      bnm de hesabım var oyunda bende sizin kadar beklıyorum klanım ASİL TÜRK

  5. bro diyor ki:

    wallha klanına katılmak isterdim admin ama bu klandan bi cıkamadım ben cıkyorum tekrar gryor duzeltemedıler su klanı zaten yesim tası olması daha ıyı admın hıc olmassa herseyı seri seri bitirırız sımdıden elıne emegıne saygılar…

  6. deox diyor ki:

    bekliyoruz

  7. yitikliman diyor ki:

    admin im hafta doldu hala bekliyoruz

  8. Gökhan diyor ki:

    admin banada yollarmısn ? https://www.facebook.com/gokhan.kaa.31

  9. zafer şeref diyor ki:

    ADMİN BANADA YOLLA BEKLİYORUZ SABRİMİZ KALMADI ….

    https://www.facebook.com/zafer.seref.3?ref=tn_tnmn

  10. zafer şeref diyor ki:

    kardeş ne zaman bitireceksin bu hilesi 1 hafta demiştin ???

  11. Azazel diyor ki:

    Admin bir bilgi verir misin hilenin durumu nedir nasıl gidiyo çalışmalar eğer umutsuzsa hiç bakmayalım siteye 2 günde bin’e yakın tıklama geldi bu program için beklemedeyiz hala :)

  12. efafddf diyor ki:

    Admin hadi artık 2 hafta oldu ölecez yakında :D

    • Azazel diyor ki:

      Paralı hile alcm en sonunda kardeş gerçi adamlarda haklı çok kişi uğraşıyo bende yaptım ama bir süre sonra hata veriyo hep sıkıntı :D

  13. deox diyor ki:

    boşuna her gün kontrol edip durmayın beyler muhtemelen cheat engine ile speedhack yapayım dedi 10 saniye sonra hata aldı vazgeçti bi cacık çıkmaz burdan bence :) mutlu yıllar herkese

    • admin diyor ki:

      zor la tutmuyorum işimizi saglam yapmak ıcın ugrasıyoruz hergun farklı acıklar verıyo facebook oyunda o gun ona yapıyoruz 12den sonra deyişiyo bu yuzden saglam bı acık bulmamız lazım oyunda dıkkatınızı ceken şeylerı söleye bılırsınız resım kayması bışeyın calışmaması gıbı

      • Azazell diyor ki:

        Clandan çıkılmıyo orda bi sorun var mesela ve bazen birine saldırdığımız zaman oyun donuyo ve para gelmiyo dikkatimi çeken sorunlar bunlar yardımcı olur belki size :D

      • deox diyor ki:

        ya bırak sen işin sağlamlığını 1 gün çalışsın bize yeter zaten

  14. Feridun diyor ki:

    Admin bide şöyle bir hata var oyunda deponuz full ise oyun kazandığınız kaynakları atıyor.Birde oyundaki herşeyin fiyatı 1 olarak değişse güzel olur.Yapanlar var ama parayla satıyolar adam 7 dolar yada euroya satıyor durumu olan alsın derim 1 aydır fix yemedi sürekli güncel videolar atılıyor.almka istiyen bana söylesin.

  15. Admin diyor ki:

    Bitti.

  16. sedat diyor ki:

    admin hileyi nasıl indiricez?

  17. Emrecan diyor ki:

    Adminn Bittiyse hile paylaşır mısın Yada Banada Yolar mısın ??

    https://www.facebook.com/emrecan.turk.395?ref=tn_tnmn

  18. bro diyor ki:

    admin bittiyse yollada gelsn bızde cosalım birazda:D

  19. bro diyor ki:

    admin yukarda lınk vermıssnde tıklıyorum sayfaya atyr sadece ındrme fln yk hanı nerde hıle?

  20. zafer şeref diyor ki:

    nerde admin hani sayfa atıyor birşey yok indir diye??

  21. zafer şeref diyor ki:

    arkadaşlar linki girenmilen varmi yukarda link sayfaya atıyor birşey çıkmiyor ????

  22. zafer şeref diyor ki:

    adminnnnnnnnnnnn link neder sayfa giriyor yok link falannnnnnnnnnnn

  23. yitikliman diyor ki:

    adminim bekliyoruz hadiya

  24. Emrecan diyor ki:

    Yapamadı heralde bızıde oyalıyor yaa !

  25. zafer şeref diyor ki:

    kime diyoz adam gibi cvp oğlum..

  26. Azazell diyor ki:

    Kardeşim biraz saygı gösterin bizde bekliyoruz heralde ama kolay değil adamlar sürekli güncelleme yapıyo bu kadar istiyosanız gidin parayla alın hile

  27. hikmet diyor ki:

    admın nınja ouyununda 19. sevıyedeyım savaşamıyorum bu hesapta şüphelieylemler oluştu gecıcı sure savaşmanız durduruldu 5 gundur savaşamıyorum oyunda yardımcı olumusun…

  28. admin diyor ki:

    arkadaşlar mavi renk tekiler link

  29. Abdullah Kutlar diyor ki:

    Yaw Admin Link ver yada bana at linkini http://www.facebook.com/kuduruk44 acil

  30. Abdullah Kutlar diyor ki:

    arkadaşlar hilenin sitesinin linkini atabilirmisiniz

    https://www.facebook.com/kuduruk44

  31. bro diyor ki:

    admin mavi renktekıler link dyrsunda tıklıyoruz baska bı sayfaya atyr hanı nerde ??

  32. kasten diyor ki:

    link başka sayfaya atıyor neden?